Levering & retourneren

Wanneer u een scooter bestelt bij Scootercenter J.W. Kers bieden wij u twee mogelijkheden: u haalt de scooter af in onze showroom, of wij bezorgen de scooter bij u thuis. Dit zullen wij met u bespreken tijdens het bestelproces.

Bezorgen
Wanneer wij uw bestelling hebben ontvangen gaan wij de scooter rijklaar maken en het kenteken aanvragen. Ondertussen plannen wij met u (telefonisch) een afleverdag.
Als u voor bezorgen kiest, hanteren wij een bezorgtarief van €100,00. Wij bezorgen door heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden).
Bij de thuisaflevering voorzien wij u van alle instructies en beantwoorden al uw vragen. Zijn er achteraf nog vragen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via de mail of Whatsapp.

Afhalen
U bent van harte welkom in onze showroom!
Wij nemen contact met u op wanneer de scooter voor u klaar staat. Wij zullen dan direct alle gegevens van het voertuig aan u doorgeven betreft de verzekering. De verzekering van uw nieuwe scooter kunt u dan vooraf in orde maken.
Denk eraan dat wij de scooter bij aflevering op uw naam zetten. Neem daarom een geldig legitimatie of rijbewijs mee. 
Verder voorzien wij u van alle instructies en beantwoorden al uw vragen. Alles duidelijk? Rijden maar!

Levering accessoires/onderdelen
– Voorradige artikelen die op werkdagen voor 15:00 uur besteld zijn worden doorgaans dezelfde dag nog verzonden en worden, mits geen vertraging opgelopen bij PostNL, de volgende dag geleverd
– Bij bestellen kan gekozen worden voor het ophalen bij een PostNL pakket punt
– Zodra uw bestelling verzonden is ontvangt u een e-mail met hierin een Track&Trace code + een link waarmee de zending gevolgd kan worden
– Alle zendingen worden via PostNL verzonden
– De kosten voor alle Nederlandse zendingen zijn € 7,25
– Wij leveren de accessoires en onderdelen zo scherp mogelijk en kunnen daardoor geen gratis verzending aanbieden. Vanaf €125,00 wel gratis verzending!

Let op! Voordat u de bestelling definitief plaatst, vergeet niet te controleren of het correcte adres is ingevuld.

Artikelen niet voorradig
Het kan natuurlijk voorkomen dat wij een artikel niet op voorraad hebben. 
Mocht de groothandel deze wel op voorraad hebben gaan wij het artikel direct bestellen. Dit duurt gemiddeld twee werkdagen. Vervolgens wordt het artikel direct naar u verstuurd. Wij informeren u altijd met de geschatte levertijd.
Als een artikel niet meer leverbaar is (of een lange levertijd heeft) dan crediteren wij het betaalde bedrag terug op uw rekening.

Wanneer u niet tevreden bent met uw scooter aankoop bij Scootercenter J.W. Kers bieden wij de mogelijkheid deze te retourneren. In verband met de tenaamstelling zijn hier wel bepaalde voorwaarden aan verbonden.

Retourneren van een gebruikte/tenaamgestelde scooter
Indien u een scooter wilt retourneren die al gebruikt of tenaamgesteld is, dan is het niet mogelijk om het volledige bedrag terug te crediteren. Scootercenter J.W. Kers kan de scooter namelijk niet meer als nieuw verkopen wanneer er al een tenaamstelling heeft plaatsgevonden. Wel bieden wij een terugkoopgarantie. Neem contact met ons op over het retourneren van uw scooter voor het maken van een afspraak. Na het controleren van de scooter doen wij u een passend inruilvoorstel. U beslist zelf of u de scooter voor dit bedrag wilt retourneren.

Retourneren van ongebruikte accessoires/onderdelen
Scooter accessoires en onderdelen (m.u.v. elektronica onderdelen) kunnen binnen 14 dagen worden geretourneerd, mits ze ongebruikt, onbeschadigd en los besteld zijn. Eventuele retourkosten zijn voor eigen rekening.

Mocht u via onze webshop een artikel hebben besteld die geretourneerd moet worden, klik dan hier voor het retour formulier.