Levering & retourneren

Levering accessoires/onderdelen
– Voorradige
artikelen die op werkdagen voor 15:00 uur besteld zijn worden doorgaans
dezelfde dag nog verzonden en worden, mits geen vertraging opgelopen bij
de vervoerder, de volgende dag geleverd
– Zodra uw bestelling verzonden is ontvangt u een e-mail met hierin een
Track&Trace code + een link waarmee de zending gevolgd kan worden
– Wij maken gebruik van dropshipping van onze leverancier, dit betekend dat wij zelf niet alles op voorraad hebben. Onderdelen worden dus rechtstreeks verstuurd van groothandel naar de consument.
– De kosten voor alle Nederlandse zendingen zijn € 7,25
– Wij leveren de accessoires en onderdelen zo scherp mogelijk en kunnen
daardoor geen gratis verzending aanbieden. Vanaf €125,00 wel gratis
verzending!

Let op! Voordat u de bestelling definitief plaatst, vergeet niet te controleren of het correcte adres is ingevuld.

Artikelen niet voorradig
Het kan natuurlijk voorkomen dat een artikel niet op voorraad is. 
Wij streven er naar om het artikel binnen een week aan u te leveren. Als dit langer duurt dan informeren wij u altijd. U kunt er dan altijd nog voor kiezen om de bestelling te annuleren.

Als een artikel niet meer leverbaar is (of een
lange levertijd heeft) dan crediteren wij het betaalde bedrag terug op
uw rekening.

Bezorgen

Nadat jij je bestelling hebt gedaan wil je natuurlijk zo snel mogelijk je scooter in ontvangst nemen.
Daar doen wij uiteraard ons best altijd voor!
Als jij je bestelling hebt geplaatst dan nemen wij contact met jou op over het afronden van de bestelling.

Wil jij je scooter thuis laten bezorgen? Dat kan natuurlijk ook! Hier zijn echter wel kosten aan verbonden.

Bij de thuisaflevering voorzien wij u van alle instructies en beantwoorden al uw vragen. Zijn er achteraf nog vragen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via de mail of Whatsapp.

Afhalen
U bent van harte welkom in onze showroom!
Wij nemen contact met u op wanneer de scooter voor u klaar staat. Wij zullen dan direct alle gegevens van het voertuig aan u doorgeven betreft de verzekering. De verzekering van uw nieuwe scooter kunt u dan vooraf in orde maken.
Denk eraan dat wij de scooter bij aflevering op uw naam zetten. Neem daarom een geldig legitimatie of rijbewijs mee. 
Verder voorzien wij u van alle instructies en beantwoorden al uw vragen. Alles duidelijk? Rijden maar!

Retourneren van een gebruikte/tenaamgestelde scooter
Indien u een scooter wilt retourneren die al gebruikt of tenaamgesteld is, dan is het niet mogelijk om het volledige bedrag terug te crediteren. Scootercenter J.W. Kers kan de scooter namelijk niet meer als nieuw verkopen wanneer er al een tenaamstelling heeft plaatsgevonden. Wel bieden wij een terugkoopgarantie. Neem contact met ons op over het retourneren van uw scooter voor het maken van een afspraak. Na het controleren van de scooter doen wij u een passend inruilvoorstel. U beslist zelf of u de scooter voor dit bedrag wilt retourneren.

Retourneren van ongebruikte accessoires/onderdelen
Scooter accessoires en onderdelen (m.u.v. elektronica onderdelen) kunnen binnen 14 dagen worden geretourneerd, mits ze ongebruikt, onbeschadigd en los besteld zijn. Eventuele retourkosten zijn voor eigen rekening.

Mocht u via onze webshop een artikel hebben besteld die geretourneerd moet worden, dan kan je inloggen via jouw account en daar een retourformulier invullen.